Rok 2017, kdy ministerstvo zaplatilo přes dva miliony korun za v úvodu zmíněných šest spotů o bezpečnosti plavebního provozu na řekách a vodních nádržích, byl v reklamní historii ministerstva nejmasivnější, utratilo více než 15,5 milionu korun (kromě ČT si ministerstvo platilo reklamu i na Primě, Nově a v severomoravské TV Polar). Nejméně naopak utratilo v roce 2016, a sice něco přes 360 tisíc korun (v obou letech byl ministrem Dan Ťok, nestraník za ANO).
V letech 2015 až 2017 poslalo ministerstvo také přes 650 tisíc korun dětským časopisům Sluníčko, Mateřídouška a ABC (vydává je CNC podnikatelů Daniela Křetínského, Patrika Tkáče a Romana Korbačky stejně jako třeba známý Blesk). Mateřídouška otiskla „hravou úkolovku“, jak správně přecházet vozovku, či „hledačku“, jak být dobře vidět v reflexních doplňcích. Časopis ABC zase publikoval například „vystřihovánku“ o cestování v městské hromadné dopravě.
*V kruhovém grafu nejsou zohledněny: inzerce v České televizi za téměř 7,2 milionu korun (roky 2014, 2015, 2017, 2018). V roce 2015 ministerstvo inzerovalo v médiích několika vlastníků za více než půl milionu. V roce 2018 inzerovalo v médiích několika vlastníků za přibližně 360 tisíc korun. Částky nejsou v kruhovém grafu zohledněny, jelikož ministerstvo nedisponuje informacemi o konkrétních sumách pro jednotlivé vydavatelské domy.