Ministerstvo financí patří s ročními výdaji kolem 24 miliard korun mezi menší resorty. Nejvíc peněz dalo za reklamu v roce 2013 (13,5 milionu korun), tehdy byl ministrem nestraník Jan Fischer, a pak v roce 2017 pod vedením ministrů ANO Ivana Pilného a Aleny Schillerové (5,8 milionu korun).
V roce 2017 ministerstvo propagovalo především loterijní soutěž Účtenkovka, kam lidé mohou posílat účtenky po zavedení Babišovy stěžejní reformy, tedy elektronické evidence tržeb. Rádiu Impuls a Kiss zaplatilo za tuto kampaň zhruba 3,2 milionu korun. (Částka není zařazená v kruhovém grafu, jelikož ministerstvo kampaň inzerovalo prostřednictvím mediální agentury a přesnými čísly údajně nedisponuje.)
Zmíněný Impuls, v Česku nejoblíbenější rádio, koupil lídr hnutí ANO a premiér Andrej Babiš v roce 2013. Rádio Kiss ovládá miliardář Ivan Zach. Druhá vlna propagace Účtenkovky za zhruba stejnou cenu proběhla v těchto rádiích v letošním roce. Navzdory reklamě ale Účtenkovka velkou oblibu nezískala a počet soutěžících neustále klesá.
*V kruhovém grafu nejsou zohledněny: inzerce v zahraničních médiích v roce 2015 (The Financial Times, Pulp and Paper, Dodajamo Vrednost, PPI Magazine) celkem za 117 tisíc korun. Ministerstvo inzerovalo také na pracovním portálu Jobs.cz. Od roku 2014 tam poslalo celkem téměř milion korun.